Ediția: Vineri 3 Mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Vineri 3 Mai 2024. Nr. 6617

30 de profesori admişi în Corpul Naţional de Experţi în Educaţie


   Doar 30 dintre cele 72 de dosare depuse online de profesorii vrânceni în vederea acceptării în Corpul Național de Experți în Educație au fost validate în cadrul Consiliului de Administrație al Inspectoratului Åžcolar Județean (ISJ) Vrancea. Dintre inspectori, doar Ionuț Èšandără (FOTO) a devenit expert în management educațional, pe când Robert Graur nu a îndeplinit punctajul, așa că nu a promovat. Cei doi și-au depus dosarele direct la Ministerul Educației Naționale. 
   Potrivit situației centralizate la ISJ, online au fost depuse 72 de înscrieri, însă doar 60 de cadre didactice și-au depus dosarele efectiv la inspectorat și doi inspectori la minister. Între timp, după ce și-a depus dosarul, profesorul Adrian Atarcicov, de la Colegiul Național „Unirea” din Focșani, și-a retras ulterior candidatura. Dintre cele 59 de dosare depuse la ISJ, au fost evaluate 36, căci restul nu au îndeplinit minimul de punctaje transferabile în management educational. Din cele 36 de dosare, doar 30 au obținut minim 70 de puncte. 
   Profesorii nemulțumiți de rezultate au posibilitatea să depună contestații în perioada 11-15 noiembrie la Inspectoratul Åžcolar, respectiv la Ministerul Educației Naționale. Contestațiile vor fi soluționate până pe 19 noiembrie și tot în aceeași zi vor fi afișate și rezultatele finale ale evaluării portofoliilor depuse la concursul de selecție a cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Național de Experți în Management Educațional – Sesiunea 2013 Seria a II-a. În data de 22 noiembrie se va face actualizarea Registrului Național de Experți în Management Educațional. 
Rezultatele obținute de profesorii care au dorit să facă parte din Corpul Național de Experți în Educație pot fi consultate AICI

8 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?