Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627
Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627

SDN plombează gropile din drumurile naţionale


   Adminstratorii drumurilor naționale care tranzitează județul au început pregătirile pentru lucrările de întreținere din această primăvară a infrastructurii rutiere. Principalele acțiuni vizate de Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) sunt plombarea degradărilor din asfalt, executarea marcajelor rutiere longitudinale și a trecerilor de pietoni din localități, curățarea șanțurilor, repararea indicatoarelor, curățarea și văruirea pomilor de pe marginea drumurilor.
   Deocamdată, la nivelul județului Vrancea au fost executate lucrări de plombări provizorii în zonele cu probleme. Lucrările specifice de reparații, cu mixtură de asfalt la cald, urmează să fie efectuate după încălzirea vremii și deschiderea stațiilor de asfalt cu care sunt încheiate convenții. „Au fost realizate plombări provizorii pe E85 până la intrarea în funcțiune a stațiilor de asfalt. După ce va fi mai cald și vor fi deschise stațiile de asfalt vor începe lucrările de întreținere. De două săptămâni lucrăm la foc continuu și am acoperit circa 96-97% din gropi. La acest moment nu mai sunt probleme majore pe drumurile naționale care tranzitează Vrancea. Mai avem de lucru pe drumurile secundare precum DN 23A, DN 23B”, a explicat inginerul Marian Paraschiv, șeful Secției de Drumuri Naționale din Vrancea.
   Acesta a explicat că sunt și sectoare de drumuri naționale care nu pot fi reparate de către CNADNR, cum ar fi porțiunea din zona Carrefour, unde lucrările sunt executate de administratorul centrului comercial sau de pe raza municipiului Adjud, unde porțiunea de drum este dată în adminstrarea autorităților locale. Åžeful SDN a explicat că degradarea drumului național DN 2 E 85 se datorează atât vechimii, traficului tot mai mare cât și fenomenelor meteo specifice. „Îmbrăcămintea asfaltică este veche. Lucrările au fost realizate în 2000, au trecut 13 ani, iar traficul este din ce în ce mai mare și mai greu”, a explicat inginerul Marian Paraschiv. Deteriorarea drumului din cauza vechimii este accentuată și de fenomenul de îngheț-dezgheț din fiecare iarnă, precum și de folosirea antiderapantului.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?