După nunta prințului William cu Kate Middleton, Justin Bieber și-a arătat aprecierea față de cuplul regal, postând pe Twitter un mesaj de felicitare: „Felicitări lui William și Kate… și surorii lui Kate”, a scris Bieber pentru cei 10 milioane de utilizatori care îi urmăresc postările. Adolescentul a descris apariția Pippei Middleton în rochia de domnișoară de onoare ca fiind o „lovitură”. Efectul pe care Pippa l-a avut asupra lui Bieber a adus avantaje familiei Middleton, care va vinde produse marca Justin Bieber în magazinul online pe care îl deține, Party Pieces, scrie dailymail.co.uk. Produsele pentru petrecere din gama Justin Bieber sunt promovate în revista online Party Times, produsă de Pippa, cu sloganul „Suntem în febra Bieber/Weâve got Bieber fever”. Reprezentanții lui Justin Bieber au confirmat că au încheiat o afacere cu compania Party Pieces și că starul a lucrat îndeaproape la toate produsele sale. Gama Justin Bieber conține un set de farfurii, cești, șervețele, bannere și baloane pentru 16 persoane, la prețul de 20,89 lire. De asemenea, pot fi cumpărate și câteva produse mai ieftine imprimate cu chipul lui Bieber: coliere sau panglici decorative la aproximativ două lire. „Adolescentele din întreaga lume sunt înnebunite după Bieber. De fapt, îl iubesc pe Justin Bieber atât de mult încât acum starul pop are propriile produse pentru petrecere”, scrie articolul care îi face reclamă lui Justin Bieber în Party Times. Afacerea familiei Middleton a prosperat de la nunta regală. Un specialist în drepturi de proprietate intelectuală a declarat că parteneriatul dintre Justin Bieber și familia Middleton este o adevărată reușită.