Când ducesa de Cambridge a pășit spre altar pe 29 aprilie, a fost descoperit unul din cele mai bine păstrate secrete din âarsenalulâ miresei. Lumea întreagă a văzut minunata rochie creată de casa Alexander McQueen, dar parfumul l-au putut simți doar cei din preajma ei, scrie Daily Mail. Potrivit bloggerilor pasionați de parfumuri, soția prințului William și-a dat cu White Gardenia Petals de la Illuminium, o marcă englezească puțin cunoscută. Într-o descriere de pe site-ul firmei, parfumul de 70 de lire seamănă cu âmirosul de la o vază cu flori albe, ce vibrează în aer în fața unei ferestre deschise. Un miros delicat și plin de nuanțeâ. Se adaugă: âNota principală de nucă de cocos evocă un loc lângă mare, iar nuanțele de mărgăritar, ylang ylang și iasomie introduc un grup de trei flori albe. Aroma rășinii de chihlimbar subliniază buchetul fin.â Firma Illuminium a fost creată în 2007 de celebrul hairstylist Michael Boadi. Înainte de a-și lansa prima linie de parfumuri, numită Boadicea The Victorious, el le-a avut cliente pe Kate Moss și Naomi Campbell. Parfumurile au avut mare succes printre vedetele coafate de Boadi, iar Michelle Obama a cumpărat în 2009 trei. Compania a fost încântată când a aflat vestea că ducesa de Cambridge, Cathe-rine, a ales un parfum Illuminium. Purtătorul de cuvânt al firmei s-a declarat âmândruâ.