Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636
Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636

Wiesmann preia motorul viitorului BMW M5


Motorul care va echipa viitorul BMW M5 a intrat deja în gama Wiesmann sub o formă mai puțin puternică. Unitatea V8 twin-turbo dezvolta 407, respectiv 555 CP pentru modelele MF4 și MF5.
Producătorul de modele de nișă Wiesmann a anunțat că va înlocui motorul V10 al modelelor MF4 și MF5 cu un V8 twin-turbo de 407 CP, respectiv 555 CP. Unitatea îi va permite lui MF4 să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde și să atingă o viteză maximă de 291 km/h. În cazul lui MF5, accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar viteza maximă va fi de 311 km/h. Motorul lui MF5 este preluat direct de la X5 M și X6 M și va fi utilizat ulterior și de viitorul M5 F10.
Motivul eliminării motorizării V10 din gama Wiesmann stă în spatele opririi producției acestui propulsor. Unitatea era construită de BMW pentru modelele M5 și M6, iar cei de la Wiesmann o integrau pe modelele MF4 și MF5. Pentru a diferenția mai bine cele două modele, unitatea V8 twin-turbo este oferită în două versiuni de putere. Viitorul BMW M5 F10 va fi chiar mai puternic decât cele două coupe-uri de la Wiesmann, dar puterea exactă nu este dezvăluită încă.
În timp ce „frățiorii” săi mai mari au trecut la propulsoare twin-turbo, Wiesmann MF3 păstrează configurația cu șase cilindri în linie. Un pas natural pentru acest model ar fi trecerea la motorul N55 twin-turbo de 3.0 litri, care i-ar conferi un nivel ridicat de putere și cuplu motor alături de o eficiență deosebită. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?