Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617

Primarul Nicolaş: „Odobeştiul va deveni Bordeaux-ul României”


Stema Moldovei, o imagine cu Beciul Domnesc din perioada interbelică și un deal cu vii alcătuiesc imaginea brand-ului orașului Odobești. Aleșii locali au aprobat în unanimitate Strategia localității care cuprinde și ima-ginea care va reprezenta de azi înainte orașul Odobești. „Nu a fost dificil să alegem. Propuneri au fost multe, dar până la urmă a învins rațiunea și au fost alese ca imagini definitorii pentru Odobești și podgoriile sale, elemente care se regăsesc în istoria localității. În primul rând un deal cu vii pentru că bunăstarea localității a adus-o Dealul Odobeștilor cu viile sale care se întind până sub Măgura. Apoi a venit elementul nobil din istoria Odobeștiului, prezența casei domnești în orașul Odobești, prin viile domnești și Beciul Domnesc. De aceea, nucleul care a lucrat la elaborarea imaginii brand-ului a găsit că aceste trei elemente sunt definitorii pentru prezentul, trecutul și mai ales pentru promovarea localității”, a afirmat primarul Nicolaș. Autoritățile odobeștene vor organiza o conferință de presă în care vor lansa, oficial, imaginea localității și vor încheia parteneriate cu oamenii de afaceri din oraș pentru promovarea acestui brand. „Sperăm ca pe termen mediu și lung să lansăm cu ajutorul mediului de afaceri un logo pentru produsele de calitate din oraș de genul «Fabricat la Odobești», astfel încât coroborate, toate aceste demersuri să reînnoiască imaginea localității, iar vinul de Odobești să nu mai stea în budanele podgorenilor, ci să se exporte ca pe timpul negustorilor cazaclii”,a mai spus primarul Nicolaș.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?