Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626
Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626

Nu vrea bani pentru un produs… defect!


Un bărbat a reclamat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) faptul că reprezentanții unui magazin de produse electronice nu vor să îi schimbe produsul stricat. Acesta a luat o mașină de făcut pâine care s-a defectat după 18 luni de funcționare, iar garanția acesteia era de 24 de luni. Cetățeanul s-a dus cu produsul în service, dar acesta nu a fost reparat în termenul legal (maxim 15 zile), motiv pentru care a solicitat înlocuirea lui. Cei de la magazin au încercat în zadar să îi explice că produsul nu mai există pe stoc și i-au spus că îi vor returna integral banii plătiți pe produs. Omul nu a vrut și basta, așa că s-a dus repede la Protecția Consumatorilor. Răspunsul comisarilor a fost identic cu cel al comercianților. „Conform prevederilor articolului 14 din OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, în cazul produselor nealimentare care prezintă abateri de la caracteristicile prescrise de producător, vânzătorul este obligat, la cererea consumatorului să le înlocuiască, să le refacă sau să restituie contrava-loarea acestora”, se precizează într-un comunicat de presă al biroului de presă al instituției. Cum produsul nu se mai află pe stoc nici în alt magazin din țară, singura soluție este returnarea contrava-lorii mașinii de făcut pâine. Refuzul bărbatului de a primi banii este cauzat de faptul că la vremea când a cumpărat produsul acesta era la promoție. Acum nu ar mai putea cumpăra mașina de făcut pâine în același preț.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?