Ediția: Sâmbătă 27 iulie 2024. Nr. 6679
Ediția: Sâmbătă 27 iulie 2024. Nr. 6679

Primăria Focșani premiază elevii și profesorii cu performanțe la olimpiade și concursuri școlare

Primăria Focșani va premia elevii și profesorii care au obținut rezultate deosebite la  olimpiadele și concursurile organizate în ultimul an școlar. Proiectul de hotărâre care va fi discutat în ședința ordinară a Consiliului Local se referă la alocarea sumei de 91,15 mii lei pentru premierea elevilor din unitățile de învățământ preuniversitar de stat care au obținut rezultate deosebite la olimpiadele și concursurile organizate în perioada iunie 2018 – iunie 2019 dar și la alocarea sumei de 57,74 mii lei pentru derularea proiectului

educațional „Grădinița de vară – ediția a II-a, 2019”. În cazul primului proiect de hotărâre, cei mai mulți bani, 77,05 mii lei vor fi alocați pentru premierea elevilor iar 14,10 mii lei vor fi pentru premierea cadrelor didactice care, prin pregătirea elevilor, au contribuit la obținerea de performanțe la olimpiadele și concursurile școlare organizate în perioada iunie 2018-iunie 2019.

Referitor la proiectul educațional „Grădinița de vară”, reprezentanții Primăriei Focșani arată că acesta se va derula la Grădinița cu program prelungit nr 1 pentru luna iulie și Grădinița cu program prelungit nr 13 pentru luna august. Până acum sunt cereri pentru 306 preșcolari în luna iulie și 292 preșcolari în luna august. Suma prevăzută va fi utilizată pentru acoperirea stimulentelot financiare către personalul didactic și nedidactic participant precum și a cheltuielilor cu materiale consumabile, se arată în proiectul de hotărâre.

Conform proiectului, Grădința nr 1 va primi 32,65 mii lei iar Grădinița nr 13 va primi 25,09 mii lei. Grădinița de vară se dorește a fi, în primul rând, o modalitate de a oferi copiilor o alternativă atractivă pentru petrecerea vacanței de vară, dar totodată se dorește a sprijini părinții care nu au cu cine săși lase copiii în perioada verii. Acesta este impactul pe termen scurt și mediu. Colateral, acest proiect prevede și impact pe termen lung: copiii învață jocuri instructiv-educative la grădiniță, jocuri pe care apoi le pot organiza singuri. De asemenea, își însușesc reguli de comportamente în grup, colaborează și creează împreună, trăiesc clipe de satisfacție și succes ale propriilor realizări. Totodată, proiectul are în vedere creșterea încrederii părinților în instituția școlară, o mai bună colaborare și implicare a acestora în sprijinirea activităților curriculare și extracurriculare, se arată în raportul atașat proiectului de hotărâre.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?