Ediția: Duminică 12 Mai 2024. Nr. 6621
Ediția: Duminică 12 Mai 2024. Nr. 6621

Ședință publică, mâine, la ISJ Vrancea


Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Vrancea va organiza mâine ședința publică de repartizare pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare. Conform datelor transmise de Mihail Fâsan, inspector școlar pentru managementul resurselor umane în cadrul ISJ Vrancea, ora de începere a ședinței este 9,30, în Sala de ședințe, Etaj I. Vor putea participa cadrele didactice care au depus dosare privind repartizarea pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare.
    Programarea disciplinelor este următoarea: educatori/profesori pentru învățământul preșcolar, învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar, limba și literatura română, limba engleză, limba franceză, limba germană, biologie, economie, educație antreprenorială, economic, comerț, educație fizică, educație muzicală, educație tehnologică, geografie, matematică, mecanică, profesor în centre și cabinete de asistență psihopedagogică, PIP – asistență medicală și religie ortodoxă.
    Conform extrasului de calendar privind etapele de mobilitate a cadrelor didactice pentru luna mai 2017, mai întâi are loc „repartizarea, în ședință organizată de inspectoratul școlar, pe perioadă nedeterminată, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare”. Depunerea și înregistrarea dosarelor de înscriere la inspectoratele școlare a avut loc în perioada 3-5 mai 2017. Verificarea dosarelor de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar și consilierul juridic al inspectoratului școlar are loc în zilele de 5 și 8 mai 2017. Repartizarea cadrelor didactice conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, în ședință organizată de inspectoratul școlar va avea loc pe 9 mai 2017. Depunerea și înregistrarea contestațiilor la sediile inspectoratelor școlare se desfășoară în perioada 9-10 mai 2017. Soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar se face până pe 11 mai 2017, iar emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare în perioada 11-12 mai 2017.    EXTRASUL DE CALENDAR pe ETAPE DE  MOBILITATE A CADRELOR DIDACTICE PENTRU LUNA MAI 2017 AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?