Ediția: Sâmbătă 17 mai 2025 Nr. 6879
Ediția: Sâmbătă 17 mai 2025 Nr. 6879

Dovada plății amenzilor aplicate de polițiștii de la Imigrări poate fi trimisă pe e-mail



Dovada plății amenzilor aplicate de polițiștii de la Imigrări, precum și copia actului de identitate pot fi trimise pe adresa de e-mail a fiecărei structuri teritoriale din care face parte agentul constatator. Această metodă de lucru, spun polițiștii,  urmărește scurtarea timpului de așteptare în fața ghișeului și eficientizarea procesului de preluare a cererilor.
„Dovada plății amenzilor aplicate de polițiștii de Imigrări poate fi transmisă pe adresa de e-mail a fiecărei structuri teritoriale din care face parte agentul constatator. Pe site-ul nostru – www.igi.mai.gov.ro – la secțiunea Contact, puteți găsi legături către toate structurile teritoriale. De asemenea, a fost operaționalizată adresa de e-mail document.igi@mai.gov.ro. în vederea transmiterii copiei cărții de identitate în format electronic. Prin măsurile adoptate, Inspectoratul General pentru Imigrări (IGI) pune în aplicare prevederile O.U.G. nr 41 din 2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Tot în acest contex de simplificare, I.G.I. a pus la dispoziția cetățenilor români și străini un portal de depunere on-line a documentelor pentru a beneficia de servicii publice eficiente și rapide. Metoda de lucru urmărește scurtarea timpului de așteptare în fața ghișeului și eficientizarea procesului de preluare a cererilor. Prin acest serviciu, se oferă aplicanților oportunitatea de a face dovada îndeplinirii condițiilor legale prin încărcarea on-line a documentelor justificative, înainte de a se prezenta la birourile de lucru cu publicul. Documentele sunt verificate de operatori care asigură un feed-back și programează solicitantul la o dată și oră stabilite pentru a se prezenta la ghișeu. Portalul poate fi accesat din site-ului public al Inspectoratului General pentru Imigrări sau la adresa: https://portaliqi.mai.qov.ro. Pentru a depune on-line cereri prin intermediul portalului trebuie să urmezi următorii pași:
1-accesați portalul la adresa https: portaliqi.mai.qov.ro,
2-creați-vă un cont în portal utilizând o adresă de email validă și o parolă.
3-introduceți cererea și documentele anexă necesare, scanate (dimensiunea maximă a fiecărui document este de 5 MB),
4-transmite cererea completată și verificați-vă data și ora la care ați fost programat.
5-prezentați-vă la ghișeu la data și ora ora programată în vederea preluării datelor biometrice.
6-verifică on-line statusul cererii.
7-prezentați-vă la termenul prevăzut pentru ridicarea documentului”,
se arată în comunicatul de presă trimis de reprezentanții Inspectoratului General pentru Imigrări.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?