Când tânăra starletă Kylie Jenner a vrut să-și înregistreze prenumele ca marcă înregistrată în SUA, omonima sa australiancă Kylie Minogue a riposat invocând longevitatea carierei sale în muzică, relatează AFP. Kylie Minogue care va împlini curând 50 de ani a cunoscut succesul cu mult înainte de a se naște Kylie Jenner, cea mai mică dintre fetele Kadarshian/Jenner, cunoscute pentru programul lor la televiziunea americană. Reprezentanții lui Kylie Jenner, care s-a lansat în modă imediat ce a împlinit 18 ani, au solicitat Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite ale Americii (USPTO) înregistrarea prenumelui „KYLIE” cu majuscule, pentru a-l utiliza ca marcă în scopuri publicitare.
La rândul lor, reprezentanții lui Kylie Minogue, care a devenit celebră cu hitul „The Loco-Motion” în 1987, au depus recurs în fața aceleași autorități săptămâna trecută. Ei au reamintit că artista australiană cu 80 de milioane de discuri înregistrate din 1996 este și deținătoare site-ului de internet www.kylie.com. Pe de altă parte, au reamintit ei, „efectul Kylie” s-a răspândit în cultura populară la mijlocul anilor 2000 când cântăreața, acum în vârstă de 47 de ani, a făcut public faptul că suferă de cancer la sân, încurajând femeile să-și facă teste de depistare timpurie a bolii. „Dra Jenner este un personaj de reality show (….) care a apărut în serialul ‘Keeping Up With The Kardashians’ alături de surorile sale vitrege Kim, Khloe și Kourtney”, notează ei într-un comunicat. Potrivit lor, marca „KYLIE” i-ar putea aduce un prejudiciu cântăreței australiene, care a comercializat deja mai multe produse — printre care parfumuri, bijuterii, înregistări muzicale — sub numele de „Kylie”.