Ediția: Marți 21 Mai 2024. Nr. 6629
Ediția: Marți 21 Mai 2024. Nr. 6629

Netflix analizează obiceiurile de vizionare ale clienților săi pentru a determina episodul care provoacă dependență


    Platforma de streaming analizează foarte riguros obiceiurile de vizionare ale clienților săi, observând comportamentul marilor consumatori de seriale din 16 țări, pentru a determina episodul cheie care provoacă dependență, informează vineri 7sur7.be. Netflix a ajuns la concluzia că episodul pilot (numărul unu) nu declanșează în general un interes deosebit și că obișnuința apare la al doilea sau al treilea episod. Acesta este momentul când spectatorul aderă în mod real la universul serialului și se hotărăște să îl urmărească cel puțin până la sfârșitul primului sezon.
    Astfel, în cazul serialului „Breaking Bad”, a fost vorba de al doilea episod, iar la „Orange is the new Black”, de al treilea. Netflix a mai constatat obiceiuri televizuale diferite în funcție de zonele geografice: danezii se hotărăsc mai repede să urmărească serialul, australienii și neo-zeelandezii, mai încet, francezii s-au îndrăgostit de la primul episod de „How I Met your Mother”, iar brazilienilor le-a plăcut imediat „Better Call Saul”.
    Această constatare confirmă strategia comercială a Netflix: „Am descoperit că publicul nu este niciodată total cucerit de un serial după episodul pilot”, spune Ted Sarandos, care răspunde de conținuturi în cadrul firmei americane. „Punerea la dispoziție a tuturor episoadelor simultan” se dovedește o practică mai bine adaptată la procesul de adoptare a serialului de către spectatori.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?