Ediția: Duminică 2 iunie 2024. Nr. 6639
Ediția: Duminică 2 iunie 2024. Nr. 6639

Chestionare pentru pacienții spitalelor


Spitalele vrâncene sunt obligate să-și chestioneze pacienții referitor la calitatea serviciilor medicale acordate. Pacienții pot face reclamații cu privire la serviciile medicale de care au beneficiat în spitalele publice, conform unui act normativ publicat marți în Monitorul Oficial. Implementarea mecanismului de feedback al pacientului în spitalele publice a fost aprobată prin Ordin al Ministerului Sănătății care a apărut în Monitorul Oficial din 17 februarie și se aplică de la data publicării. Mai exact, opiniile pacienților internați, referitoare la calitatea serviciilor oferite, sunt înregistrate prin completarea unui chestionar de feedback. Totodată, aceștia pot face sesizări și prin intermediul unui formular online, care ar trebui pus la dispoziție pe site-ul propriu al fiecărui spital public.
Totuși, acest lucru nu reprezintă o noutate pentru spitale, chestionarea pacienților fiind obligatorie și până acum, dacă doreau să obțină acreditarea. De exemplu, Spitalul Județean a aplicat în lunile trecute chestionare tuturor pacienților despre calitatea serviciilor medicale primite. Mai mult, pe site-ul Spitalului Județean este postat un chestionar pentru pacienți.
Chestionarele vor fi analizate de Consiliul de Etică al fiecărui spital. 
Chestionarul de evaluare a satisfacției clienților AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?