Ediția: Sâmbătă 15 iulie 2024. Nr. 6670
Ediția: Sâmbătă 15 iulie 2024. Nr. 6670

Reclamaţia la OPC, metodă de răzbunare folosită de unii consumatori


   Conducerea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) susține că sunt situații când unii consumatori depun reclamații doar pentru a se răzbuna pe diverși operatori economici. „Nu întotdeauna consumatorii care ni se adresează nouă au dreptate. Atenționez consumatorii porniți pe operatorii economici să-și vadă de treabă. Nu suntem avocatul consumatorului care a fost concediat sau al celui care are probleme personale cu vecinul și vine să îl reclame pentru că are deschis un magazin”, a precizat Dumitru Dilă comisarul șef adjunct al CJPC.
   Acesta a menționat că de curând s-a confruntat cu un caz elocvent în acest sens, când o persoană a venit cu un cui introdus într-o bucată de cașcaval și a reclamat un agent economic. „Se vedea clar că acel cui fusese introdus în bucata de cașcaval”, a declarat Dumitru Dilă. De menționat că de la începutul anului și până în prezent au fost înregistrate 131 de petiții din partea consumatorilor, dintre care 61 la sută se referă la servicii prestate de operatorii economici, iar 34 la sută la bunuri nealimentare. În aceeași perioadă au fost soluționate 107 petiții, fiind acordate consumatorilor despăgubiri în valoare totală de 125.000 de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?