Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636
Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636

Oficialii CAS vor să afle nemulţumirile pacienţilor


   Reprezentanții Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Vrancea vor să afle ce nemulțumiri au asigurații, în ceea ce privește serviciile medicale ce le sunt oferite. În perioada următoare, în timpul deplasărilor în teren ale Corpului de control al CAS Vrancea, vor fi distribuite mai multe chestionare pacienților. „Å¢inând cont că în ultima perioadă au fost adresate mai multe nemulțumiri referitoare la calitatea serviciilor medicale, iar pensionarii s-au plâns de calitatea serviciilor în cadrul Comisiei de Dialog de la Prefectură, am luat decizia să întocmim chestionare care să fie completate de către pacienți. Acestea conțin 20 de întrebări și sunt realizate defalcat pe tipuri de asistență medicală. Ele vor fi distribuite de Corpul de control în cadrul acțiunilor din teren. Vrem să aflăm dacă asiguraților le sunt respectate drepturile. După ce vom finaliza această procedură și vom centraliza datele, ne vom adresa Direcției de Sănătate Publică, Colegiului Medicilor pentru a fi luate măsuri. Mai mult, când furnizorii se vor prezenta la contractare vom discuta și cu aceștia și chiar vom stabili clauze contractuale suplimentare dacă va fi nevoie”, a precizat Mihai Copaci, președintele Casei de Asigurări de Sănătate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?