Cântăreața americană Katy Perry s-a asociat încă o dată cu brandul Eylure și a lansat o nouă linie de gene false. Artista americană a lansat anul trecut prima ei linie de gene false, în colaborare cu același brand, care includea o colecție bogată de gene „dramatice”, concepute pentru a accentua machiajul ochilor.
De această dată, noua colecție din 2012 include gene false care se concentrează asupra culorilor. Colecția, denumită „Color Pop Lashes by Eylure”, conține trei tipuri de gene colorate – „Make Room for Ka-Boom!” (albastru), „Oh Wow, Ka-Pow!” (violet) și ’s M’thing, Ka-Ching!” (verde).
Noua linie de gene false a fost deja lansată în rețeaua de magazine Claire’s din Statele Unite, la prețul de 7,99 de dolari.
Katy Perry a vândut 48 de milioane de discuri doar în Statele Unite. Printre hiturile ei se numără piese precum „Firework”, „California Gurls”, „E.T.” și „Hot N Cold”, extrase de pe albumul ei de debut „One Of The Boys” din 2008 și de pe albumul „Teenage Dream” din 2010. Artista americană a fost desemnată femeia anului 2012 de editorii revistei Billboard.
Katy Perry a devenit un veritabil brand, iar actrița și-a lansat propriul parfum, o ojă și o linie de gene false. Ea este, totodată, imaginea oficială a liniei de produse de îngrijire a pielii Proactiv și a chipsurilor Popchips.