Începând de săptămâna aceasta, la Panciu se vor primi cererile pentru acordarea ajutorului de încălzire, corespunzător perioadei noiembrie 2012-martie 2013. La solicitarea propriu-zisă, fiecare beneficiar va trebui să anexeze mai multe documente. În primul rând, actele doveditoare privind sursa de venit, respectiv adeverința de salariu net, pe luna anterioară depunerii dosarului sau, după caz, cuponul de pensie, șomaj, alocație și alte indemnizații; adeverință de venit de la circumscripția fiscală și adeverință de la Registrul Agricol și Biroul Taxe și Impozite (din Primărie). De asemenea, beneficiarul va trebui să prezinte actele de proprietate ale locuinței, respectiv act de vânzare-cumpărare, contract de închiriere, acte de înstrăinare cu clauză sau certificat de moștenitor (copie și original); acte de tutelă, curatelă, de încredințare în vederea adopției, în plasament etc și, nu în ultimul rând, actele de identitate aparținând atât titularului locuinței, cât și membrilor familiei.
Autoritățile locale atrag atenția, însă, că potrivit Ordonanței 70 privind modalitatea de acordare a ajutorului de încălzire, sunt excluse de la plata acestuia persoanele care dețin în proprietate mai multe imobile, autoturisme cu o capacitate cilindrică mai mare de 1.600 centrimetri cubi, autoutilitare, drujbe, moară de cereale sau peste 2 hectare de teren arabil/livadă/teren forestier.