Este pentru a doua oară când facem cunoștință cu Citroen DS4, dar de data aceasta suntem în măsură să prezentăm chiar versiunea de producție și nu conceptul de la Paris 2010. Veți recunoaște desigur noul Citroen C4 în liniile modelului prezentat la Geneva și așa și este normal. Tot normal este faptul că DS4 este totuși diferit de compacta franceză, mai ales în ceea ce privește forma părții frontale, a lateralelor ceva mai curbate și a mânerelor portierelor spate („ascunse” după principiul lansat de SEAT Leon cu ceva ani în urmă). La fel de plăcut este faptul că Citroen nu a mai aplicat „manevra” din cazul lui C3, care a „pierdut” două uși în formă lui DS3, DS4 oferind (ca și C4) un acces foarte facil pasagerilor din spate. Pentru Citroen DS4 va fi oferită o gamă de cinci propulsoare, dintre care două diesel (110 și 160 CP), în timp ce în zona motoarelor pe benzină la bază stă versiunea de 1,6 litri turbo dezvoltată împreună cu BMW – puterile oferite fiind de 120, 155 și 200 CP. Toate motoarele vor putea fi alăturate fie unei transmisii manuale cu șase rapoarte, fie uneia EGS, noul DS4 urmând a ajunge în showroom-uri începând cu vara acestui an.