Porsche a decis să nu dezvăluie încă versiunea destinată producției de serie a modelului 918 Spyder, Åži pentru a capta atenția asupra sa, Porsche a prezentat, la Detroit 2011, o mașină destinată motorsportului, 918 RSR Coupe Concept. Combinând tehnologia hibrid destinată curselor auto, cu un look spectaculos al caroseriei, RSR este cel puțin la fel de impresionant ca studiul de design prezentat anul trecut la Geneva.
918 RSR are sub capotă un V8 de 3,4 litri, care produce 563 CP, la 10.300 rpm, cuplată la o cutie de viteze specfială pentru curse, cu șase rapoarte, prevăzută cu padele, care transmite mișcarea către puntea spate. O pereche de motoare electrice, care produc împreună 204 CP, sau separat 102, ridica puterea totală a mașinii la 767 CP. Producătorul german notează faptul că puterea extra, de proveniență electrică, este disponibilă pentru aproximativ opt secunde, când sistemul este încărcat la capacitate maximă. Sistemul de recuperarea energiei și cel de stocare sunt preluate de la Porsche 911 GT3 R Hybrid.
918 RSR mai dispune de un sistem de funcționare a cuplului vectorial, rezultat de la cele două motoare electrice, cu o distribuție variabilă a cuplului motor către puntea față, fapt care mărește agilitatea și îmbunătățește răspunsul direcției. În afara caroseriei de tip coupe, cu plafon fix și portierele caracteristice, cu deschidere în unghi, pe verticală, 918 RSR are o gură de admisie a aerului, suplimentară, amplasată în plafon, între cele două portiere, un pachet aerodinamic special, care include difuzoare de aer în spoilerul față și o imensă aripă deportanță, precum și jante de competiție, de 19 inci, cu un singur prezon de fixare și anvelope slick. Interiorul a fost modificat având un singur scaun special pentru cursele auto, în timp ce în locul pasagerului din dreapta se află amplasat acumulatorul.