Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617

Şedinţã „încinsã“ la Ambulanţã


Noul director al Serviciului județean de Ambulanțã, Nicolae Vãrãsciuc vrea ca subordonații sãi sã rãspundã tuturor apelurilor, chiar dacã unele se vor dovedi a fi false. El este nemulțumit și de modul în care subordonații sãi întocmesc fișele de solicitare, documente esențiale în colaborarea cu Casa de Asigurãri. Ieri, la Serviciul de Ambulanțã, a avut loc o ședințã de lucru în care a fost analizatã activitatea din ultima perioadã a salariaților Ambulanței din Focșani și de la centrele din județ. „A fost o ședințã mai încinsã, pentru cã erau mai multe probleme care trebuiau puse la punct. În baza fișelor de solicitare Casa de Asigurãri de Sãnãtate ne achitã prestațiile și noi ne luãm salariile. Mulți dintre colaboratorii mei au cam neglijat sã facã lucrurile așa cum trebuie. O altã problemã este cea a promptitudinii cu care se rãspunde la apeluri. Prefer sã se rãspundã la toate comenzile, inclusiv la cele false, decît sã nu se rãspundã și astfel sã nu putem interveni. Pe viitor voi face controale prin sondaj, iar în cazul în care voi gãsi nereguli voi lua mãsuri drastice”, ne-a declarat directorul Vãrãsciuc. El a adãugat cã în acest week-end s-au primit nu mai puțin de 29 apeluri false, cu mesaje de genul „mi-a murit pisica”, mergînd pînã la solicitãri cu conotație obscenã.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?