Consiliul Județean continuă proiectul demarat în anul 2008 de reabilitare a infrastructurii rutiere județene. Astfel, conducerea administrației județene va propune plenului Consiliului Județean care se întrunește, marți, în ședință ordinară, aprobarea documentației tehnico-economice, la faza: Expertiza tehnică, Studii de teren (studiu topografic, studiu geotehnic, studiu de trafic), Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții (D.A.L.I.) și a indicatorilor tehnico-economici pentru mai multe obiective de investiții.
Este vorba de proiectele: „Reabilitare si modernizare D.J.205 S, Focșani-Cîmpineanca-Virteșcoiu-Rimniceanca-intersecție D.J. 205 B, km.0+000-km.13+200, L=13,20 km., județul Vrancea”; „Construire pod peste pârâul Alba pe D.J. 205K, km. 0+350, respectiv km 0+588, conform ridicare topografica actualizată, sat Mărăști, comuna Răcoasa, județul Vrancea”; „Construire pod peste pârâul Domosita pe D.J. 119 C, km. 12+631, sat Anghelesti, comuna Ruginești, județul Vrancea”; „Modernizare D.J. 202F, în lungime totală Lt=7,0 km sector km.0+000-km.7+000, comuna Ciorăști, sat Mihălceni, comuna Bălești, județul Vrancea”; „Modernizare D.J. 241 A, limita județul Galati – Feldioara – limită județul Bacau, km. 5+000-km. 19+450, Lt.=14,45 km, comuna Tanasoaia, comuna Corbița, județul Vrancea”; „Construire pod din beton armat pe D.J. 205 D peste torentul Adanc, km. 22+557, comuna Spulber, județul Vrancea”.
Specialiștii Consiliului Județean Vrancea susțin că în urmă verificării stării tehnice a drumurilor mai sus menționate, s-a constatat că starea tehnică a acestora este necorespunzătoare, circulația nu se desfășoară în condiții de siguranță, fapt pentru care sunt necesare lucrări de reabilitare și modernizare a acestor drumuri.
Obiectivul de investitii „Reabilitare si modernizare D.J.205 S, Focșani-Cîmpineanca-Virteșcoiu-Rîmniceanca-intersecție D.J. 205 B, județul Vrancea”, are o lungime de 13,20 kilometri. Platforma drumului va avea 7- 8 m lățime din care partea carosabilă va avea 6 metri, iar fiecare acostament va avea cîte o lățime de un metru. Valoare totala a investiției este de 35.369,985 mii lei, iar durata de execuție este de 30 luni. Investiția va fi reeșalonată pe trei ani astfel: an I-5.369,985mii lei; an II-15.000.000 lei; an III-15.000.000 lei.
Obiectivul de investitii „Construire pod peste pârâul Alba pe D.J. 205K, km. 0+350, respectiv km 0+588, conform ridicare topografica actualizată, sat Mărăști, comuna Răcoasa, județul Vrancea”, are o valoare estimată la 47 milioane de lei, o lungime de peste 23 de metri, iar partea carosabilă va avea o lățime de 7,80 metri. Durata de execuție este de 12 luni.
Obiectivul de investitii „Construire pod peste pârâul Domosita pe D.J. 119 C, km. 12+631, sat Anghelesti, comuna Ruginești, județul Vrancea”, are o valoare de 2,7 milioane de lei, iar durata de execuție este de 12 luni. Podul va avea o lungime de 21 de metri, iar lățimea părții carosabile este de 7,8 metri.
Obiectivul de investiții „Modernizare D.J. 202F, în lungime totală Lt=7,0 km sector km.0+000-km.7+000, comuna Ciorăști, sat Mihălceni, comuna Bălești, județul Vrancea” are o lungime de 7 kilometri. Platforma drumului va avea 6,5- 8 m lățime din care partea carosabilă va avea 6 metri, iar fiecare acostament va avea câte o lățime de un metru. Valoarea totala a investiției este de 15.374,410 mii lei, iar durata de execuție este de 30 luni. Investiția va fi reeșalonată pe trei ani astfel: an I-3,7 milioane lei; an II-7,5 milioane lei; an III-7,5 milioane lei.
Obiectivul de investiții „Modernizare D.J. 241 A, limita județul Galati – Feldioara – limită județul Bacău, comuna Tanasoaia, comuna Corbița, județul Vrancea”, are o lungime de 14,7 kilometri. Platforma drumului va avea 7,5 m lățime din care partea carosabilă va avea 6 metri, iar fiecare acostament va avea câte o lățime de 0,75 metri. Valoare totala a investiției este de 33.110,461 mii lei, iar durata de execuție este de 24 de luni. Investiția va fi reeșalonată pe trei ani astfel: an I-5,7 milioane lei; an II- 13,7 milioane lei; an III-13,7 milioane lei.
Obiectivul de investiții „Construire pod din beton armat pe D.J. 205 D peste torentul Adanc, km. 22+557, comuna Spulber, județul Vrancea”, are o valoare de 35,8 milioane de lei, iar durata de execuție este de 12 luni. Podul va avea o lungime de 18 metri, iar lățimea părții carosabile este de 7,8 metri.