Ediția: Joi 12 Iunie 2025 Nr. 6897

Cursuri la Paris, Londra și Praga în cadrul unui proiect Erasmus+


Colegiul Tehnic „Ion Mincu” din Focșani a prezentat ieri, în cadrul unei conferințe de presă, rezultatele proiectului Erasmus+ „CTIMobility”. Conform informațiilor furnizate de reprezentanții unității de învățământ, programul „CTIMobility”, desfășurat pe acțiunea comunitară KA1, a început în luna septembrie a anului 2014 și se va finaliza în septembrie 2016. Sesiunile de formare au inclus cursurile: Using E-learning in the classroom, prin care s-a realizat familiarizarea profesorilor cu platformele de E-learning și a determinat o predare modernă, mult mai atractivă și adaptabilă nevoilor profesorilor și elevilor; Innovative approaches to teaching, care a implicat îmbunătățirea unor metode inovatoare în procesul de predare; ICT in education course, care și-a propus folosirea instrumentelor TIC în diverse lecții, îmbunătățirea competențelor de utilizare avansată a tehnologiei informației și comunicării; Current issues in education-Early school leaving, care a avut ca principal obiectiv abilitarea cadrelor didactice în utilizarea diverselor metode de prevenire a abandonului școlar, familiarizarea cu strategiile de prevenire a abandonului școlar promovate în diverse sisteme educaționale din spațiul european.
Cursurile, desfășurate la Paris, Londra și Praga, au fost susținute de formatori internaționali acreditați ITC INTERNATIONAL s.r.o. Czech Republic. CTIMobility  și-a propus o înțelegere mai bună a diversității culturale, lingvistice și sociale, precum și dezvoltarea oportunităților de mobilitate europeană cu scop educațional. „Acest proiect educațional a implicat douăsprezece mobilități individuale de formare continuă, principalii beneficiari fiind cadrele didactice ale liceului”, a precizat directorul adjunct al unității de învățământ, profesoara Manuela Petrea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?