Ediția: Marți 17 Iunie 2025 Nr. 6900

Dilă şi Gavrilă, detaşaţi PE LITORAL


Åžeful de la Protecția Consumatorilor Vrancea, Dumitru Dilă (FOTO) și comisarul Romică Gavrilă au fost detașați pentru două săptămâni în Comandamentul Litoral 2015. În perioada 13- 26 iulie, Dumitru DilÇŽ va asigura coordonarea locației din Costinești a Comandamentului iar comisarul Romică Gavrilă va efectua acțiuni de control în stațiunea Jupiter. Ca în fiecare an, Comandamentul Litoral își va desfășura activitatea pe toată perioada sezonului estival, monitorizând activitățile de prestări servicii și comercializare de produse desfășurate pe litoralul românesc al Mării Negre. Vor fi efectuate verificări în unitățile de cazare, unitățile de alimentație publică, terase, fast-food-uri, dar vor fi verificate și serviciile de agrement, serviciile de închiriere șezlonguri pe plajă sau articole sportive, comercializarea produselor specifice sezonului estival: produse cosmetice de protecție solară, ochelari de soare, costume de baie, saltele și alte articole de plajă etc.. Conducerea Protecției Consumatorilor le recomandă vrâncenilor care își vor petrece vacanța la mare să sune la numerele de telefon publice unde pot reclama neconformități ale produselor sau serviciilor (de alimentație publică, de cazare, de agrement etc.) sau orice alte greutăți întâmpinate din partea operatorilor economici de pe litoral.
    Pentru stațiunea Mamaia, Hotel Venus, numărul de telefon este 0241/831.933; în Costinești, Hotel Royal – telefon 0241/734.910 iar la Hotel California din Cap Aurora este telefonul 0241/731.900. „Dată fiind experiența mea de peste 10 ani de control și coordonare a inspecției pe Litoral, sunt convins că vom asigura respectarea normelor de protecție a consumatorilor și reducerea la minim a riscurilor care  pot face dintr-o vacanță de vis un calvar. Totodată, îi vom sprijini și consilia pe toți consumatorii de pe Litoral asupra drepturilor pe care le au și unde pot face reclamații în cazul în care problemele pe care le întâmpină nu pot fi soluționate pe loc. Îi rog pe toți consumatorii să fie pretențioși, atenți, să se informeze suplimentar dacă au dubii în legătură cu un aspect sau altul, să sesizeze orice problemă care li se pare importantă, să fie activi în protejarea sănătății și intereselor lor sau ale celorlalți consumatori”, a spus comisarul șef adjunct al Comisariatului Protecției Consumatorilor din Vrancea, Dumitru Dilă.     

11 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?