Membrii trupei Status Quo, Francis Rossi și Rick Parfitt, au lansat vineri, în Marea Britanie și Irlanda, propria marcă de bere, „Piledriver”, ce poartă numele celui de-al cincilea album de studio al formației, din 1972. Pentru producerea berii, Status Quo a colaborat cu specialiștii fabricii Wychwood Brewery din Oxfordshire, Rick Parfitt, chitaristul trupei, afirmând că, între timp, a învățat multe lucruri despre această băutură alcoolică, informează contactmusic.com.
Solistul trupei, Francis Rossi, spune că marca de bere a Status Quo „are ceva tărie”, avertizând fanii să nu se lase induși în eroare de conținutul scăzut de alcool, de numai 4,3%, deoarece este vorba despre o băutură care își face repede efectul. „Interesant este că, în timp ce sorbeam din bere, deodată mi s-au înmuiat picioarele”, a declarat Francis Rossi pentru site-ul MorningAdvertiser.co.uk.
Odată cu marca „Piledriver”, Status Quo se alătură unor trupe precum Motorhead, Iron Maiden, Maximo Park și Mastodon, care, de-a lungul timpului, și-au lansat propriile mărci de bere.
Avându-și originile în trupa rock The Specters, înființată la începutul anilor ’60, Status Quo și-a definitivat în 1967 componența și noua indentitate muzicală. Anii ’70 au marcat debutul în forță pentru Satus Quo, trupa lansând mai multe albume și hituri precum „Caroline”, „Down, Down” sau „Rockin’ All Over the World”, ce i-au asigurat prezența în istoria rock-ului britanic.
Trupa Status Quo a concertat și la București, în octombrie 2012.