Imagini filmate în Gara de Nord din Timișoara au fost incluse într-un clip TV ce face parte din campania Heineken de promovare a celui mai recent film din seria „James Bond”. Compania Heineken a lansat, pe 20 septembrie, un nou clip TV și o campanie online pentru a promova cel de-al 23-lea film din seria „James Bond”, intitulat „Skyfall”, în care rolurile principale sunt interpretate de Daniel Craig și Berenice Marlohe.
În acest spot publicitar revoluționar, telespectatorii au posibilitatea de a-l vedea în acțiune pe starul britanic, într-o secvență de scene extrem de dinamice, filmate în timpul unei călătorii cu trenul. Daniel Craig nu a venit însă la Timișoara pentru a filma aceste scene. Reclama a fost realizată în studiourile Shepperton din Marea Britanie, iar imaginile cu Gara de Nord din Timișoara, surprinse de o echipă de cameramani, au fost adăugate în etapa de postproducție. Clipul publicitar se dorește a fi un omagiu adus francizei „James Bond” și include o serie de elemente care au apărut în filmele precedente din această serie.
Astfel, telespectatorii au posibilitatea de a vedea celebrul inel Spectre din lungmetrajul „Dr. No”, logourile Spectre și Zorin Industries, dar și oul Faberge din filmele „Din Rusia, cu dragoste” și „”Agentul 007 contra GoldenEye”.