Ediția: Joi 12 Iunie 2025 Nr. 6897

A pus în farfurie friptură cu viermi


   Cetățenii care au ghinionul să cumpere produse expirate sau defecte, nu au unde să reclame deficiențele pentru că la telefonul Comisariatului pentru Protecția Consumatorului (CJPC) nu răspunde nimeni, la sfârșit de săptămână.
   Spre ghinionul lui, acest lucru l-a constatat pe propria piele un cetățean din Garoafa, care s-a trezit cu viermi în farfurie, ieri, după ce a preparat două pulpe de pui, cumpărate de la magazinul din localitate. „Cumnata mea s-a dus la  magazinul din Garoafa și a cumpărat două pulpe de pui. A făcut mâncare din ele și când am vrut să mănânc și să desfac de pe os carnea, am văzut că erau viermi”, ne-a declarat Petre Răileanu.
   Bărbatul spune că ar fi vrut să facă reclamație la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor, dar nu știa cum să procedeze, pentru că era duminică. „Trebuie să depună o reclamație scrisă la sediul nostru și noi trimitem de îndată comisari la fața locului, pentru că este vorba de produse alimentare și trebuie să intervenim imediat”, ne-a declarat Dumitru Dilă, comisar șef la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Vrancea.
   Potrivit acestuia, sesizările se pot face și telefonic, la numărul 0237.217.000, care la sfârșit de săptămână este deviat către telefonul comisarului de serviciu. „Noi avem un comisar de serviciu, de vineri până luni dimineață, și telefonul CJPC-ului este redirecționat către telefonul acestuia”, ne-a precizat Dumitru Dilă.
   Curioși, am testat și noi eficiența acestui telefon. Numai că la capătul firului s-a auzit un sunet asurzitor de… fax!. Nici vorbă de comisar de serviciu! În această situație, l-am sunat din nou pe comisarul șef. „O să remediem această problemă, dacă spuneți că nu a răspuns nimeni la telefon. Cetățeanul cu problema poate să mă sune pe mine personal și vom rezolva această sesizare”, a răspuns Dumitru Dilă.
   Până când va da ochii cu comisarii de la Protecția Consumatorilor, bărbatul trebuie să găsească o soluție ca să poată conserva… viermii, pentru că altfel pierde dovada. Iar fără dovezi, păgubitul nu poate demonstra că a cumpărat produse alterate.
   Potrivit legislației în vigoare, pentru a demonstra că produsul a fost cumpărat de la un agent economic, cumpărătorul are nevoie de bonul fiscal. În lipsa acestuia, nu poate demonstra că a cumpărat produsul de la agentul economic incriminat. Patronul magazinului ar putea fi sancționat numai dacă reprezentanții CJPC-ului fac verificări și constată și ei, la rândul lor, neregulile pe care le-a semnalat clientul păgubit.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?