Aston Martin Rapide se vinde atât de prost încât s-a decis reducerea numărului de vehicule produse.
Recesiunea nu i-a atins, până la urmă, numai pe cei și-așa săraci, ci a lovit, lăsând urme adânci în piața auto destinată vehiculelor care costă de la 140.000 euro în sus. Åži aici vorbim despre segmentul supercar. Un prim exemplu este Aston Martin Rapide, sedanul sport produs de britanici, ale cărui vânzări au scăzut cu mult sub cele preconizate inițial.
Potrivit cifrelor oficiale, producătorul britanic a redus producția modelului Rapide la 25 de unități pe săptămână, ceea ce s-ar traduce într-o realitate sumbră: 1250 vehicule pe an, sau cu 750 mai puțin decât s-a dorit inițial.
Poate că apariția noului Rapide S va revigora vânzările modelului, sau nu, având în vedere că piața supercarurilor în patru portiere are oferte la fel de tentante, însă mai ieftine, precum Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS și Maserati Quattroporte.