Range Rover a prezentat ieri versiunea proprie a lui LRX. Modelul este mai ușor decât fratele său de la Land Rover, are un design mai agresiv și emite mai puține grame de CO2 pe kilometru. Potrivit primelor informații, modelul este echipat cu un motor pe benzină de 2.0 litri, supraalimentat cu o turbină și furnizează 240 CP, pe care îi strunește cu ajutorul unei transmisii automate cu șase rapoarte. Suspensia modelului este auto-adaptivă și folosește sistemul MagneRide, în timp ce direcția electrică este standard, iar clienții primesc și un sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la frânare.
Range Rover Evoque este oferit alături de trei teme de design exterior. Acestea se numesc Pure, Prestige și Dynamic. Versiunea Pure reprezintă o abordare minimalistă a design-ului lui Evoque și utilizează culori naturale și ornamente din metal lustruit. Versiunea Prestige beneficiază și de un interior special, iar exteriorul primește un set de jante de aliaj de 19 inch. Evoque Dynamic le este destinat clienților care doresc un kit de caroserie redesenat și un set de jante de aliaj de 19 sau 20 de inch, alături de un interior cu un design mai sportiv. „Range Rover este lux, Land Rover este versatilitate și practicalitate. Evoque ne-a ajutat să definim marca noastră și să stabilim cum este ea poziționată. Acest lucru spune multe despre unde poate să meargă Range Rover în viitor. Din punct de vedere istoric, Land Rover este cunoscut pentru dezvoltarea noilor segmente de piață, sau cel puțin schimbarea direcției în care merg anumite modele Land Rover. Gândiți-vă la primul Range Rover, la Freelandar sau la Range Rover Sport. Suntem optimiști că Evoque va realiza același lucru”, a declarat Phil Propham, șeful Land Rover.
Debutul public al lui Range Rover Evoque va avea loc la Salonul Auto de la Paris din această lună, iar vânzările modelului vor începe în toamna anului 2011. În comparație cu modelele Range Rover Sport, Evoque este cu 43 de centimetri mai scurt, cu 17 centimetri mai scund. Lățimea mo-delului pare să fie apropiată de cea a lui Range Rover Sport, iar capacitățile în teren accidentat par să facă parte din CV-ul lui Evoque.