Primarul Municipiului Adjud, George Nica, a anunțat că vineri au fost recepționate lucrările de eficientizare energetică la clădirea fostei cantine și la clădirea arhivei instituției, ambele situate în curtea sediului Primăriei Municipiului Adjud, pe strada Stadionului nr. 2.
George Nica a arătat că, în curând, sediul Serviciului Taxe și Impozite Locale va fi mutat temporar în această locație, pe durata desfășurării lucrărilor de reabilitare a actualului sediu din strada N. Bălcescu nr. 12.
„Această investiție contribuie la modernizarea și valorificarea unui spațiu anterior neutilizat, transformându-l într-un spațiu funcțional, eficient și adaptat cerințelor actuale.
Cu această ocazie, vă informăm că, în curând, sediul Serviciului Taxe și Impozite Locale va fi mutat temporar în această locație, pe durata desfășurării lucrărilor de reabilitare a actualului sediu din strada N. Bălcescu nr. 12.
Data exactă de la care activitatea Serviciului Taxe și Impozite va fi relocată în str. Stadionului nr. 2 va fi comunicată din timp, pentru a asigura o informare corectă și completă a contribuabililor”, a precizat George Nica.
Reabilitarea energetică a celor două corpuri de clădire a fost realizată prin proiectul „Lucrări de renovare energetică pentru corp C4 și C2 – cantină și arhivă, Municipiul Adjud, județul Vrancea”, derulat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta 5 – Valul Renovării, Operațiunea Renovare energetică aprofundată a clădirilor publice – autorități locale.
Valoarea totală a proiectului a fost de 1.473.554,87 lei cu TVA. Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în data de 8 aprilie 2024, iar perioada de garanție este de 36 de luni de la semnarea recepției.



