GALERIE FOTO: Cadouri de la elevii Școlii „Ștefan cel Mare” pentru elevii de la CSEI „Elena Doamna”

0
341

Ajunul sărbătorii de Moș Nicolae a fost o zi deosebită pentru elevii clasei I de la Centrul Școlar Pentru Educație Incluzivă „Elena Doamna” la care au venit în vizită elevii claselor pregătitoare D și E, de la Școala Gimnazială ”Ștefan cel Mare” Focșani. Copiii au confecționat ghetuțe, au aflat că în noaptea de 5 spre 6 decembrie trebuie să își pregătească ghetuțele, pentru ca acestea să fie curate, iar Moșul să le aducă cele mai frumoase cadouri și au realizat o expoziție cu lucrările realizate.

Activitatea a continuat cu un moment artistic în care copiii au cântat și au recitat poezii specifice acestei sărbători. Desigur, n-au lipsit din partea Moșului jucăriile, rechizitele și dulciurile mult așteptate de copii, acestea fiind dăruite elevilor de la Centrul Școlar Pentru Educație Incluzivă „Elena Doamna” de mesagerii Școlii Gimnaziale ”Ștefan cel Mare”, prin bunăvoința unor oameni cu suflet mare, părinții copiilor claselor pregătitoare D și E. Atmosfera a fost una de prietenie, citindu-se pe chipurile copiilor bucuria de a lucra în echipă.

Activitatea „Ghetuțele lui Moș Nicolae”, face parte din cadrul proiectului „Împreună suntem mai puternici”, echipa proiectului din partea școlii partenere fiind: director, prof. Ungureanu Doinița, director adjunct, prof. Roșu Corina și profesorii pentru învățământ primar Ghilea Fănica şi Costache Mihaela de la Școala Gimnazială ”Ștefan cel Mare” în parteneriat cu Centrul Școlar Pentru Educație Incluzivă „Elena Doamna”, director, prof. Cherciu Ioana, coordonator SNAC Bernovici Petronela , profesor coordonator Nedelcu Cristina și profesorii colaboratori Badea Steluța, Grosu Daniela și Manole Ștefan.

Scopul parteneriatului este promovarea sărbătorilor religioase, educarea elevilor în sensul respectării valorilor tradiționale și al afirmării propriei identități religioase, culturale și naționale. De asemenea, prin acțiunile desfășurate în cadrul parteneriatului se promovează colaborarea dintre cele două școli. ”Prin această acţiune ne-am propus să lărgim sfera de cunoaştere umană, copiii să trăiască în relaţie cu cei din jur și să-şi dezvolte stări afective pozitive. Se dorește stimularea elevilor pentru a se dedica activităţilor desfăşurate cu elevii cu CES, nu doar în cadrul proiectelor dar şi după terminarea acestora în scopul susţinerii procesului de integrare socială şi dezvoltare educaţională”.

Comunicat de presă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here