Ediția: Vineri 19 aprilie 2024 Nr. 6608
Ediția: Vineri 19 aprilie 2024 Nr. 6608

De ce afacerile de comerț electronic folosesc din ce în ce mai multe coduri promoționale

În lumea de astăzi, marketingul este mult mai mult despre ratele de conversie și vânzări. Folosind diverse strategii și tactici, comercianții se străduiesc să crească gradul de conștientizare a mărcii și să îmbunătățească experiența utilizatorului. Profesia de marketing digital devine din ce în ce mai solicitată în România, deoarece are multe avantaje. Și în ultima vreme, comercianții au început din ce în ce mai mult să lanseze campanii cu cupoane și coduri promoționale. Un studiu realizat de Centrul de Cercetări Neuroeconomice de la Universitatea Clermont a arătat că codurile de promovare au crescut producția hormonului oxitocină la cei care le-au primit. Codurile promoționale au într-adevăr acel efect magic asupra potențialilor clienți?

Ce este un Cod promoțional?

În cuvinte simple, un cod promoțional este un cod alfanumeric care dă dreptul unui potențial client la o reducere. Această tactică de marketing este folosită și de cazinourile online românești licențiate ONJN care oferă bonusuri exclusive celor care au un cod de bonus special. De exemplu, puteți obține promo code Frank Casino care funcționează ca o cheie pentru o ofertă exclusivă. Codurile promoționale sunt utilizate pe scară largă de către comercianții care promovează afacerile de comerț electronic. Indiferent de modul în care obțineți un cod promoțional, este binevenit de orice client, deoarece le dă dreptul la o reducere excelentă.

 

Comercianții români folosesc coduri promoționale pentru următoarele oferte exclusive:

• Un cod care dă dreptul de a primi o reducere exprimată ca procent din suma comenzii sau o anumită sumă.

• Un cod care dă dreptul la transport gratuit, care este, de asemenea, un bonus frumos pentru orice potențial cumpărător.

• Un cod care este cheia unui cadou exclusiv, care poate fi un element fizic.

Codurile promoționale permit comercianților să creeze oferte exclusive care nu sunt disponibile pentru toată lumea. Acest lucru îi face să se simtă speciali, ceea ce este foarte important pentru consumatorii de astăzi.

 

Beneficiile utilizării codurilor promoționale

Codurile promoționale creează un motiv suplimentar pentru care clienții ar trebui să cumpere produsele sau serviciile unei anumite mărci. Acest lucru crește numărul de clienți și vânzările în consecință. Pe de altă parte, un client care se uită la produsul oferit de mult timp poate obține o reducere bună sau un cadou. Deși poate părea că utilizarea codurilor promoționale poate reduce profitabilitatea afacerii, pe termen lung, reprezentanții comerțului electronic beneficiază de o bază de utilizatori extinsă de clienți care revin din nou și din nou.

În lumea de astăzi, cu mulți bloggeri și lideri de opinie, companiile folosesc influenceri pentru a distribui coduri promoționale. Influencerii ajută la campaniile de marketing pe platforme sociale populare precum TikTok, Instagram, YouTube sau Facebook. Deși codurile promoționale nu sunt nimic nou în marketingul digital, tendința este probabil să crească în viitorul apropiat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?