Mobilier nou la Școala „Nicolae Rădulescu” Budești

0
120

Școala Gimnazială „Nicolae Rădulescu” din Budești, comuna Cotești, supusă unor ample lucrări în cadrul unei investiții finanțate prin Programul Național de Dezvoltare Locală (PNDL), inaugurată chiar în prima zi de școală a acestui an, va avea cât de curând și dotări complete. Zilele trecute a fost încredințat contractul pentru dotarea spațiilor, respectiv achiziția de mobilier, pentru suma de 104.999 lei. Din ce se explica în documentație, autoritățile din Cotești au demarat proiectul pentru a reuși dotarea laboratoarelor cu aparatură modernă, amenajarea unui spațiu pentru desfășurarea unor programe de tip „after school” sau „a doua șansă”, a unor spații de joacă, amenajarea terenului de sport din incinta școlii, dar și a unui spațiu pentru festivități, serbări și astfel de evenimente, astfel încât „această școală să devină una de prestigiu în zonă, apreciată de elevi, părinți și de comunitatea locală pentru eficiența activităților instructiv-educative, atât datorită pregătirii de specialitate a cadrelor didactice cât și asigurării condițiilor materiale necesare unui învățământ de calitate și asigurării egalității de șanse tuturor copiilor. (…) Existența unor spații adecvate desfășurării tuturor acestor activități este deosebit de importantă pentru elevii de 6/ 7 – 14/ 15 ani, dat fiind că aceasta reprezintă perioada acumulării unui volum mare de informații diverse și a formării deprinderilor de gândire logică”.  

În acest context, se dorește achiziționarea a 55 de seturi de bănci cu două locuri și două scaune fiecare, a câte 5 catedre, scaune profesori, dulapuri rechizite și materiale, table școlare și 10 cuiere, dotarea laboratorului de informatică cu 22 de scaune rotative, 11 birouri calculator, 2 cuiere, o catedră, un scaun profesor și un dulap rechizite și materiale. Pentru laboratorul de chimie/ fizică era nevoie de 22 de scaune, cinci mese, două cuiere, o catedră, un dulap metalic cu uși de sticlă, un scaun profesor și o tablă școlară. Dotări se căutau și pentru cancelarie, secretariat și contabilitate, precum și pentru biroul directorului, nefiind uitate nici biblioteca și sala de lectură, pentru care erau necesare 12 scaune, 6 mese adecvate, 5 dulapuri, un birou bibliotecar, un birou casetieră și un dulap cu uși. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here