Colegiul Cuza anunță lansarea proiectului „Viitori cetățeni activi prin cetățenia digitală”

0
368

Colegiul Național Al.I.Cuza Focșani lansează luni primul proiect finanțat prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene, Acțiunea Cheie 1 – Educația Școlară (SCH), Viitori cetățeni activi prin cetățenia digitală, Contract numărul 2022-1-RO01-KA122-SCH-000075367.

Proiectul va fi lansat luni, 5 septembrie 2022, ora 9.30 în curtea Colegiului, în prezența elevilor, profesorilor și părinților. Durata proiectului este de 12 luni în perioada 16 august 2022- 15 august 2023. Suma obținută prin finanțare: 25,890.00 EURO. Scopul proiectului este formarea competențelor de cetățenie digitală în rândul elevilor școlii și dezvoltarea expertizei profesorilor pentru a ajuta la formarea unor astfel de competențe, ca și pentru a ajuta părinții în asistarea copiilor lor în mediul digital cu toate provocările acestuia

Prin acest proiect se urmărește:

– Abilitarea a 10 profesori din Colegiul Național Al.I.Cuza, Focșani în decurs de un an în formarea de competențe de cetățenie digitală pentru elevi

– Formarea în decurs de un an în rândul a 60 de elevi cu vârste cuprinse între 10-18 ani de comportamente responsabile observabile, legate de utilizarea mediului digital, specifice cetățeniei digitale

– Conștientizarea a cel puțin 60 de părinți cu privire la rolul părinților în dezvoltarea competențelor de cetățenie digitală în rândul elevilor pe parcursul anului școlar 2022-2023

– Dezvoltarea competenței echipei manageriale în anul școlar 2022-2023 de a elabora o politică legată de cetățenia dgitală

Prof. Gabriela Obodariu, Responsabil proiect

Disclaimer: Finanțat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere și opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv autorului (autorilor) și nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale Agenției Executive Europene pentru Educație și Cultură (EACEA). Nici Uniunea Europeană și nici EACEA nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea.

Comunicat de presă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here