Sunteți nemulțumiți de CAS Vrancea? Puteți face și sesizări on-line

3
1110



Vrâncenii care au nemulțumiri legate de Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Vrancea pot trimite sesizări online. Pe site-ul CNAS, la Secțiunea „Informații publice”, există o rubrică „soluționarea petițiilor”, unde cei nemulțumiți pot trimite diferite plângeri legate de activitatea CAS. „Serviciul relații cu publicul și cooperare cu organizații neguvernamentale primește și soluționează petițiile adresate Casei Naționale de Asigurări de Sănătate (lucrări ce nu intră în competența de rezolvare a unui alt compartiment specializat). Rezolvarea petiției poate fi efectuată numai în limitele competențelor conferite Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, stabilite prin actele normative în vigoare (inclusiv Regulamentul de organizare și funcționare al instituției). În situația în care un petiționar adresează mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa ori, după caz, cea de-a doua se va clasa, dacă răspunsul la prima a fost deja trimis petiționarului”, se arată în informarea postată pe site-ul CNAS.
Astfel, sugestiile sau reclamațiile pot fi trimise accesând următorul link: http://www.casan.ro/suggestions-and-complains/new, unde poate fi scrisă sesizarea, iar reclamantul trebuie să completeze date precum numele, adresa și adresa de e-mail.  Termenul general de soluționare a petițiilor este de 30 de zile de la data înregistrării. Însă, în situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare mai amănunțită, conducătorul autorității publice poate prelungi acest termen cu cel mult 15 zile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here