Ediția: Sâmbătă 22 martie 2025 Nr. 6840
Ediția: Sâmbătă 22 martie 2025 Nr. 6840

GALERIE FOTO:Copiii au învățat să circule corect în cadrul Campaniei „Verde la educaţie pentru circulaţie”


Parcarea supermarketului Lidl s-a umplut de copii, sâmbătă, în cadrul Campaniei „Verde la educație pentru circulație”. Campania a fost  organizată de reprezentanții supermarketului, în colaborare cu polițiștii din  cadrul Serviciului Poliției Rutiere, și s-a desfășurat simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl din țară. Campania s-a adresat copiilor cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani și s-a dorit a fi o lecție interactivă de circulație rutieră.  
Potrivit inspectorului principal Cătălin Manea, din cadrul Poliției Rutiere Vrancea, activitatea s-a desfășurat pe parcursul a două ore, iar în prima parte a acesteia, copiilor li s-au explicat semnificațiile semnelor de circulație și cum pot deveni pietoni responsabili. În cea cea de-a doua parte, cei mici au fost introduși într-un orășel miniatural și au pus în practică ceea ce a au învățat, aplicând regulile de circulație pe un board game. Practic, cei mici au învățat cum să traverseze corect pe la trecerile de pietoni sau atunci când semafoarele care li se adresează. 
 La final, toți copiii care au participat la activitate au primit pachete din partea reprezentanților Lidl. Pe lângă dulciuri, copiii au primit și flayere cu reguli de circulație, câte un orar școlar, dar și legitimații. Polițiștii ne-au spus că cei mici au fost foarte încântați de activitate și au dat dovadă că au înțeles ceea ce li s-a explicat în prima parte a campaniei. 
 A fost pentru al doilea an în care Lidl, în colaborare cu Poliția Rutieră, a organizat această activitate. Reprezentanții Lidl transmit, prin intermediul paginii de internet, că anul acesta a organizat, pentru al doilea an consecutiv, cea mai amplă campanie de educație rutieră, sprijinită de Poliția Rutieră Română. Față de anul precedent, la nivelul întregii țări, numărul accidentelor de circulație în care au fost implicații cu vinovăție copii cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani, ca pietoni, este în scădere. Pe site-ul Lidl se arată că aceste campanii sociale, care au ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor, pot contribui la conștientizarea acestei probleme, la informarea celor mici și, pe termen lung, la scăderea numărului de accidente.
 ÈŠn primele 8 luni ale acestui an, la nivelul întregii țări s-au înregistrat 288 de accidente, în urma cărora a rezultat decesul a 30 de copii și rănirea gravă a altor 261, comparativ cu 319 accidente înregistrate în 2012, în același interval.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?