Ediția: Miercuri 19 iunie 2024. Nr. 6652
Ediția: Miercuri 19 iunie 2024. Nr. 6652

Noul Volkswagen Passat costă 20.393 de euro


Noua generație a lui Volkswagen Passat este mai ieftină decât precedenta, iar versiunea entry-level este mai puternică. Mai mult, toate motoarele sunt turbo și toate versiunile sunt mai ieftine decât precedentele.
Volkswagen a anunțat prețurile noii generații Passat în România. Modelul pleacă de la 20.393 de euro cu toate taxele incluse în versiunea 1.4 TSI Bluemotion Trendline. Cea mai ieftină versiune diesel este 1.6 TDI, care oferă 105 CP și o transmisie manuală cu șase rapoarte, iar prețul de pornire este de 21.815 euro cu toate taxele incluse. Pentru a trece granița de 150 CP, Volkswagen ne cere 22.517 euro cu toate taxele incluse, reprezentând versiunea 1.8 TSI de 160 CP în nivelul de echipare Comfortline al lui Passat. Cea mai ieftină versiune cu tracțiune integrală a lui Passat este echipată cu motorul TDI CR de 2.0 litri și 140 CP, care oferă 140 CP și 320 Nm și are un preț de pornire de 23.870 de euro. Cel mai puternic diesel din gamă este un 2.0 TDI de 170 CP și 350 Nm, care vine alături de o transmisie DSG cu șase trepte și are un preț de pornire de 27.425 de euro cu toate taxele incluse pentru nivelul de echipare Comfortline al lui Passat. Cea mai potentă motorizare pe benzină a lui Passat este un 2.0 TSI de 211 CP care are un preț de pornire de 28.599 de euro cu toate taxele incluse și vine în versiunea de echipare Highline și cu o transmisie manuală cu șase rapoarte. Un element interesant la noul Passat B7 este faptul că Volkswagen a renunțat cu totul la propulsoarele aspirate pe benzină și a redus prețul de pornire al modelului său de clasă medie. În timp ce generația B6 a acestui model pornea de la 21.467 de euro cu toate taxele incluse și venea cu un motor 1.6 de 102 CP și o transmisie manuală cu cinci trepte, noua generație a lui Passat este oferită alături de un motor 1.4 TSI de 122 CP în versiunea de bază, care beneficiază și de o transmisie manuală cu șase rapoarte. O altă schimbare importantă la capitolul motorizări a fost eliminarea unității V6 FSI, care reprezenta vârful gamei Passat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?