Ediția: Vineri 26 aprilie 2024 Nr. 6613
Ediția: Vineri 26 aprilie 2024 Nr. 6613

Contractul trebuie respectat de toţi semnatarii lui!


Patru persoane au reclamat, în ultima vreme, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) că au probleme cu serviciul de internet. Aceștia spun că viteza internetului este foarte mică și că în cele mai rele cazuri acesta cade de tot, ca atare nu mai este funcționabil. Reprezentanții CJPC spun că în medie, jumătate dintre reclamațiile privind proasta funcționare a serviciului de internet sunt întemeiate. De obicei aceste sesizări sunt rezolvate pe cale amiabilă fără să se ajungă la sancționarea furnizorului dar totodată și cetățenii sunt mulțumiți. Cei care nu au dreptate în ceea ce susțin sunt consiliați de angajații instituției. „Avem un caz în care o femeie vrea să își rezilieze contractul cu furnizorul de internet și o costă mai mult decât toata valoarea abonamentului atât cât mai durează el. Acest lucru este cauzat de faptul că instalarea este gratuită cu condiția ca abonamentul să se desfășoare pe doi ani sau unul, după caz. Dacă se dorește rezilierea, comerciantul trebuie să își recupereze acea sumă pe care ar fi perceput-o pentru instalare plus alte taxe”, au declarat reprezentanții CJPC. În acest caz reclamația făcută de femeie este neântemeiată.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?