Ediția: Joi 25 aprilie 2024 Nr. 6612
Ediția: Joi 25 aprilie 2024 Nr. 6612

„A la carte“, cardul care poartă amintirile cu noi


Banca Română de Dezvoltare (BRD) a prezentat, la Bacău, cardul bancar „A la carte”, primul card personalizabil 100%. BRD este prima bancă din România care oferă clienților săi posibilitatea persona-lizării card-ului cu fotografii. Astfel, imaginile persoanelor dragi din viața noastră ne pot însoți pretutindeni. Oricine poartă în portofel, fotografia soțului, a iubitei sau a întregii familii. „A la carte” este un card emoțional, care vrea să pătrundă până la sufletele clienților, purtând mereu aproape amintiri sau zâmbete. El beneficiază de toată gama funcționalităților specifice unui card obișnuit. După prezentarea la nivel național, miercuri, la Hotel Soffa din Bacău, reprezentanții băncii au încercat să-i convingă pe cei prezenți la eveniment că merită să aibă un astfel de card. „În primă fază, clientul va furniza băncii fotografia preferată pe un suport de stocare, urmând ca în scurt timp, BRD să lanseze un site web, prin intermediul căruia clienții să-și poată solicita și personaliza în mod direct cardul. Până atunci, pe site-ul instituțional , clienții au la dispoziție un simulator pentru a vedea cum vor arăta pe card fotografiile lor preferate. Cardul va fi disponibil în agenție în 10 zile lucrătoare după semnarea cererii de emitere și validarea designului de către client”, a declarat Lucian Lazăr, directorul executiv delegat al Grupului Bacău al BRD.
La eveniment au mai participat Maricela Litcanu și Constantin Daniel Popa, directorii sucursalelor județene Bacău, respectiv Vrancea. „BRD rămâne în avangarda inovației în domeniul produselor monetice și va continua să aducă surprize plăcute pe piața românească de profil, produse care vor facilita plățile fără numerar pentru clienți”, a adăugat Maricela Litcanu, directorul sucursalei județene Bacău a BRD.
În 1995, BRD a lansat primul card de credit din România, iar în 2000 a introdus în premieră și în România serviciul de plată a facturilor la ATM. În anul 2005, în numai două luni, în timpul campaniei „Carduri unice în lume”, a emis 500.000 de carduri prezentând imagini ale marilor campioni români Nadia Comăneci, Ilie Năstase și Gheorghe Hagi. Pentru performanța obținută, BRD a fost pre-miată pentru cel mai puternic emitent VISA din lume.
În țară, BRD-ul este liderul pieței e-commerce, cu un volum procesat de peste 80 de milioane de euro în 2009 și o cotă de 90% pe piață. De asemenea, are peste 2,2 milioane de carduri valide și operează o rețea de peste 1.450 ATM-uri și 20.000 de POS-uri.
Grupul Bacău al BRD are în subordine unitățile băncii din Bacău și Vrancea. În această zonă, stau la dispoziția publicului 35 de unități, care operează cu 57 ATM-uri și 310 POS-uri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?